شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ این محصول در مقایسه با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.

 

samsung_galaxy_note_ii_review_01.jpg



ادامه مطلب ...


اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.

 
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_05.jpg


ادامه مطلب ...


تا همین یک‌سال گذشته Huawei نه تنها برای کاربران عادی برندی ناشناخته و گمنام به شمار می‌رفت بلکه کاربران حرفه‌ای دنیای دیجیتال نیز محصولات این برند را تنها محدود به تجهیزات مخابراتی تصور می‌نمودند. این برند اما با حضور موفق در چند نمایشگاه پیاپی CES و MWC به حیات تازه‌ای در رده اسمارت‌فون دست یافت تا جائی که حتی در کشورهای مدرن نیز اینک بعنوان یک برند جایگزین نسبتا معتبر از آن یاد می‌شود. مقاله پیش رو به بررسی مدرن‌ترین اسمارت‌فون اندرویدی این برند با عنوان Ascend P1 می‌پردازد با ما در این مسیر همراه شوید.

 

huawei_ascend_p1_u9200_01.jpg



ادامه مطلب ...


گوشی لوکس Nokia Oro که این روزها به زحمت می‌توان از آن با عنوان یک اسمارت‌فون یاد کرد یکی از گران‌قیمت‌ترین کالاهای بازار موبایل محسوب می‌شود این مدل بشدت زیبا که در ساخت آن از طلای واقعی استفاده شده است موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.
 

nokia_oro_mobile_review_01.jpg



ادامه مطلب ...


کمپانی سونی،دو اسمارت فون جدید به لیست سری Xperia خود اضافه کرد که جدای از داشتن طراحی زیبا، از دوام بسیار بالا و مقاومت در برابر مایعات برخوردارند. این دو محصول اندرویدی دارای مشخصات سخت افزاری درخشانی بوده و ویژگی هایی چون نمایشگر از نوع "شیشه معدنی" -- که قابلیت ضد خش بودن را به آنها اضافه می‌کند -- را با خود به همراه دارند.

Sony Xperia acro S



ادامه مطلب ...


کمپانی سونی بالاخره به انتظار طرفداران خود خاتمه داد و در کنفرانس خبری خود در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2012 گوشی اکسپریا اس (Xperia S) را رسماً معرفی نمود.

پیش از این اخبار گوشی Xperia S با نام غیر رسمی Nozomi به بیرون درز کرده بود. مطابق انتظار با تملک سونی اریکسون توسط سونی گوشی جدید از برند سونی استفاده خواهد کرد و کم کم باید برند سونی اریکسون را به فراموشی بسپاریم.

Sony Xperia S



ادامه مطلب ...


lumia 920 در حال حاضر برترین اسمارت‌فون نوکیا بعنوان برند شماره یک دنیای موبایل است این گوشی جذاب که در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، زرد و قرمز ارائه می‌شود روی کاغذ امکانات متعدد و قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار دوست‌داران این شرکت قرار می‌دهد. با ما در نگاه کاملی به این اسمارت‌فون مجهز به نسخه هشتم ویندوزفون همراه شوید.

 

nokia_lumia_920_mobile_review_01.JPG



ادامه مطلب ...


دومین تجربه گوگل در دنیای تبلت‌های اندرویدی با ارائه نکسوس 10‌ به واقعیت پیوست این ابزار وسوسه‌انگیز با پنل رویایی خود میهمان بررسی تخصصی این نوبت عصر نوشتن است با ما در نگاه کاملی به این تبلت همراه شوید.
 
google_nexus_10_review_01.jpg



ادامه مطلب ...


بلاخره شرکت اپل نیز با ارائه iPad Mini به جمع تولیدکنندگان تبلت‌های کوچک پیوست این تبلت که از لحاظ ظاهری شباهت‌های نزدیکی به تجربه‌های پیشین اپل در خانواده iPad دارد میهمان بررسی این نوبت عصرنوشتن است. با ما در نگاه کاملی به نخستین تجربه 7.9 اینچی شرکت اپل همراه شوید.
 
apple_ipad_mini_tablet_review_01.jpg


 




ادامه مطلب ...


کمپانی چینی هواوی که این روزها در تلاش گسترده برای کسب سهم هرچه بیشتر از بازار گوشی های هوشمند است، در نمایشگاه وسایل الکترونیکی مصرفی 2013 (CES 2013) در کنار معرفی دو اسمارت فون اندرویدی Ascend D2 و Ascend Mate به معرفی رسمی اسمارت فون Ascend W1 -- که نخستین اسمارت فون هواوی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون 8 محسوب می شود پرداخت.

Huawei Ascend W1



ادامه مطلب ...


کمپانی سونی در روز 7 ژانویه 2013 (18 دی 1391) یعنی یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه وسایل الکترونیکی مصرفی 2013 (CES 2013) رسماً به معرفی گوشی های اندرویدی Xperia Z و Xperia ZL -- پرچمداران جدید اسمارت فون های این کمپانی پرداخت.

Sony Xperia Z

شکلک های محدثه



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان